At Precious Baby Kids we offer a variety of wooden toys as well as tools for kitchen a- like and accessories, wooden toy play sets and blocks for 3> aged children. We takes great pride in bringing enjoyment and high learning value to our children with those lead-free and are perfectly safe wooden toy range.

You'll discover that’s products which are aimed at developing specific range of specific skills and intelligence which are ultimately vital for a complete and balanced development of your child. Your child's learning and developmental skills can be greatly enhanced by utilizing everyday situations as they arise in the home environment.

It may help children improve their physical, mental and social skills, experience the joy of imaginative play, and discover their true potential in all aspects of life

The imagination of your child can be encouraged by using play cooking equipment and utensils, which allow them to mimic and play out everyday kitchen and cooking scenarios. Try our MOTHER GARDEN series for make believe fun, the Breakfast Set to use/prepared for the breakfast, as well as the Strawberry Party Set for pretend tea parties.

Product Description

1. Item(s) are sold at the first come first serve basis.

2. Please do not bargain. The price was the lower price as I’m offer for all of our value buyer.

3. Our stuff all are ready stock. Those items under re-stock status will be attached together with estimated delivery date and special offer price. Buyers should make payment within 3 days after the stocks had been arrived. If not, the order may cancel automatically without any notice.

4. We appreciate non fussy buyers. Kindly refrain from placing orders if you are expecting the items to be 100% perfect and identical to those available in outlet.

5. The colours of items in the photos may slightly different from the real product due to the colour resolution when the photos taken.

6. Please be aware that those packaging box may unavoidably with small slight defect during shipping.

7. The items condition enclosed with detailed illustration is to avoid the nonessential misunderstands.

8. At the same time, if you are satisfied to the items and the sales transaction, we will be very grateful you may leave a good message news to us.

Thursday, August 5, 2010

给某位同行卖家的信

致某位同行卖家:

首先恭喜您的网络店铺新张营业。当然漂亮的架构排版总是非常的吸引人。我无疑是因此会感谢你喜欢我的页面,毕竟这可是一字不漏的和我的网店资料完全相同呢。还好,你记得把汇款的资料给更改了,不然,您的钱可来了我这里噢。当然好的东西才会有人欣赏,就如同盗版光牒,看来知识产权这四个字很多人也不知道是什么意思了。

另外我也有种被肯定的满足感。在下英文水准一向不好,网络店铺上的破烂英文竟然也被你完全从A到Z复制到你的店铺当了购买指南。我突然深感抱歉了,毕竟当中错误的文法,用词不当,甚至错字连篇都造成了你的店铺达不到完美的呈现。我恳请你也许可以多多指教,有错字请列出。

本人也有个小建议,也许你可以买一个电子秤磅机。看了你的产品规格,才想记我过去都用了家中的陈旧老秤,也许产品的重量规格多少是有点偏差了。可是你完全把我的规格给‘复制’到你的产品规格下,我可担心还会让你的顾客误解了。而且我依然感觉你用了和我同样的字形和大小,好像还不太配你的网店的形象呢。还有尺寸方面我也是用了IKEA送的免费尺寸纸条来量,小小提醒,你在‘复制’时多加留意,它的尺寸也是会相差一点。我想或许你自己花点时间来重新量会比较准确。如果是相差太多了,希望你会麻烦给我告知。哈,产品的编辑,你也照跟噢,这你可要注意噢,毕竟这是我本人完全‘第一手’编辑,所以会是很明显被人看出是“抄…袭....” 噢。

最后,也许也得有你的小小帮忙,请告诉你的顾客们,我和你是‘不一样’ 的,当然也和你并不是‘纯属巧合’。毕竟我也有顾客以为我和你是同一夥的。本人的商标店铺仅此一家,别无分行,更无夥伴店铺。

在保护我的顾客为前提之下,请好知为此。

谢谢。

0 comments:

Post a Comment